Zuzanna postanowiła rozkręcić swój biznes. Miała dosyć pracy w korporacji i wykonywania absurdalnych poleceń, których sensu nawet nie widziała. Wstawanie dzień w dzień o szóstej rano też jej nie przekonywało. Swój biznes, to było coś, o czym marzyła od lat. Zdążyła zrobić parę kursów, które przygotowały ją na ten krok, zebrała odpowiednią sumę na start i sprawdziła popyt na jej produkty. Wszystko wydawało się być dograne na ostatni guzik, pozostał jedynie kłopot z reklamą. Jak potencjalni klienci mają bowiem dowiedzieć się o jej artykułach?

Rozwiązań było dużo, jak to w każdej branży. Postanowiła jednak najpierw zjednać sobie grono odbiorców-fanów, a potem proponować im swój produkt. Zaczęła więc pisać blog. Na początku pełna werwy wstawiała wpisy każdego niemal dnia. Wprawdzie liczba odbiorców rosła, ale nie tak szybko, jak Zuzanna sobie by tego życzyła. Inną opcją, którą podsunęła jej koleżanka, był portal internetowy. A raczej kilka portali, gdzie przyrost potencjalnych konsumentów wzrastał o wiele szybciej. Jednak o portale trzeba dbać, tak samo jak o blog. Systematyczność to klucz do właściwej reklamy. Zuzanna nie zawsze miała właściwe pomysły na posty, nie zawsze chciało jej się robić interesujące zdjęcia i to był jej błąd. Badania rynku wykazują bowiem, że portale społecznościowe generują przeważającą część zysku firm. Zarówno tych dużych, jak i tych małych. Teoretycznie są też darmowe, co nie jest bez znaczenia. Kobieta poszła jednak o krok dalej i postanowiła zamieścić swoją notatkę w ogłoszeniatu. Za niewielką kwotę, reklama jej firmy wyświetlana była bezustannie na różnych stronach internetowych.

Rozkręcając własną firmę nie możemy zamykać się na tylko jedną formę reklamy. Musimy zadziałać na kilku frontach. Będzie to wymagało od nas dodatkowej pracy, jednakże wszystko powinno nam się zwrócić w miarę krótkim czasie. Z czasem będziemy mogli sobie pozwolić na zatrudnienie profesjonalisty od reklamy, który będzie kontrolował sytuację za nas. Wystarczy trochę wysiłku oraz zapału, a będziemy osiągali naprawdę zadziwiające wyniki. Pamiętajmy również, że dobra reklama, to tak naprawdę osiemdziesiąt procent sukcesu. Nie wystarczy, żeby produkt był dobry. Musimy umieć go po prostu dobrze sprzedać.

Unknown source

 

Dodaj komentarz