Nie od dzisiaj wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Dobre przedstawienie produktu oraz uwydatnienie jego zalet znacznie pomaga w znalezieniu nabywców. W ostatnim czasie promowanie artykułów w internecie staje się bardzo popularne. Wykorzystuje się w tym celu różne strony internetowe, na których umieszcza się reklamy. Ogromną rolę odgrywają również media społecznościowe. Prawie każda firma ma swoją stronę na Facebooku. Z kolei Instagram świetnie sprawdza się w promowaniu odzieży.

Ludzie coraz częściej i coraz chętniej robią zakupy przez internet. Jest to bardzo wygodny sposób zakupów. Nie trzeba wychodzić z domu, zatem jest to ogromna oszczędność czasu. Ponadto wybór w sklepach internetowych jest znacznie większy, a ceny są niezwykle atrakcyjnie. Wiele osób przez internet kupuje nawet ubrania. Nie przeszkadza im brak możliwości przymierzenia przed zakupem. Większość sklepów internetowych oferuje bezpłatną dostawę oraz zwrot, dlatego nie ma się co martwić, jeśli przedmiot okaże się nietrafiony.

Bez wątpienia, każdy kto zamierza kupić dany przedmiot, chce go najpierw dokładnie obejrzeć. Dlatego w handlu internetowym niezwykle ważną rolę odgrywają zdjęcia reklamowe. Są one wykorzystywane w reklamach danego towaru, jak i na stronach internetowych sklepu. Od jakości i estetyki danego zdjęcia zależy sukces sprzedażowy. Dobrze wykonane zdjęcie świadczy również o sklepie i jego podejściu do klienta. Mnóstwo sklepów do wykonania zdjęć produktów zatrudnia profesjonalnych fotografów. Fotograf produktowy wykonuje zdjęcia typu packshot. Jest to dokładne i wierne przedstawienie artykułu na neutralnym tle. Wykonanie serii zdjęć pod różnymi kątami pozwala na stworzenie obrotowego packshotu. Ze zdjęć tworzy się demonstrację, która pozwala na obracanie produktu o 360 stopni, często także w kilku płaszczyznach. Dzięki temu klient będzie mógł niezwykle dokładnie obejrzeć produkt.

Dobrze wykonane, pomysłowe i interaktywne zdjęcia to nie tylko doskonały sposób na reklamę, ale także ukłon w stronę konsumenta. Przyciągają uwagę i zachęcają do dokładnego obejrzenia przedmiotu, co dzięki obrotowym packshotom jest jak najbardziej możliwe. Obrotowe packshoty są niezwykle przydatne do prezentowania ubrań, lecz świetnie sprawdzają się także w przypadku innych produktów.

Unknown source

 

1 Comment

 

Dodaj komentarz